Spotkanie w Poznaniu

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 13 Cze 2000, 18:25:03 CEST

On Fri, May 26, 2000 at 06:42:31PM +0200, M.Mazurek w poznan.multinet.pl wrote:
> Witam,
> po raz pierwszy na tej liscie:) postaram sie nie zawracac glowy zbyt
> dlugo. Doszly mnie wiesci, ze planujecie spotkanie za kilka tygodni w
> Poznaniu. Tomek zaproponowal zrobienie wiekszej imprezy polaczonej z
> wykladami itp. Cos w rodzaju jedniodniowki (chyba ze sie
> rozbujamy:) promocyjnej o Linuxie.
> Jestem w stanie z organizowac sale, jakas promocje tego, byc moze uda mi
> sie wciagnac w to Edusoft, ktory przymierza sie robienia szkolen o
> Linuxie.
> [...]

Hmm, temat chyba trochę zapomniany ale przypominam go :-)
Tomek zgodził się poprowadzić wykład o pisaniu speców i budowaniu rpmów.
Ja moge opowiedzieć o wykorzystaniu LDAP do integracji różnych usług.
Moja część nie była by raczej wykładem lecz małą wzmianką (do 30min).
Termin sobotny (24 czerwca) wydaje mi się jak najbardziej odpowiedni.
Możesz podać jakaś godzine spotkania ?
Czy ewentualnie będzie można gdzieś przenocować za normalne pieniądze (albo
w myśl ideii GNU :-) ?

--
wiget