bugs: dev, setup, inne

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 21 Cze 2000, 09:14:28 CEST

On Wed, 21 Jun 2000, Jakub Bogusz wrote:
> U siebie drogą prób i błędów doszedłem do czegoś takiego:
> auth            optional        /lib/security/pam_group.so
> Wczoraj w pam.conf (jest w źródłach pam, ale nie w pakietach binarnych)
> znalazłem:
> login   auth       optional   pam_group.so
> ("login", bo to jest pam.conf, a nie /etc/pam.d/)
required też działa. Jeśli nie działa (nie możesz się zalogować), to znaczy
że coś zwaliłeś, i pam_group.so nie może się załadować (patrz w logach)

> Jeżeli są ptysie, to w porządku, jak nie, to ttyp* też się na to załapie ;)
u nas są :) a jeśli ktoś nie ma a chce pam_group, to musi się pokusić o
zrobienie obsługi regexpów w pam_group.so, bo tego tam nie ma (tzn. nie
można zrobić tty[0-9]*)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...