XTerm z 4.0 kaszani polskie znaki

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Sob, 17 Cze 2000, 20:38:25 CEST

On Sat, 17 Jun 2000, Michal Kochanowicz wrote:
> Zrobiłem sobie częściowy upgrade X 3.3.6->4.0 (tylko XFree86,
> XFree86-libs oraz XFree86-devel), poniważ jakiś program chciał libXv.
> Dzieje się teraz dziwna rzecz. Wprowadzanie polskich literek w XTermie
> powoduje pojawienie się znaku, ale oprócz tego także powrót na początek
> linii albo dopisanie jakichś krzaczków. Czy ktoś spotakł się może z
> podobnym zachowaniem? Albo może jakiś pomysł co z tym zrobić?
jakby kloczek powiedzial: "znany blad xterma" :)
xterm w XF4 jest spieprzony. Uzywaj rxvt (jedyny dzialajacy poprawnie
:) )
--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...