Pytanie o install.

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Nie, 18 Cze 2000, 09:36:38 CEST

On Sun, 18 Jun 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Czy jest przewidziana instalacja MINIMUM?
> Ale naprawde minimalna: kernel, libc, pdksh, rpm??
troszeczke mniej minimalna: jeszcze iproute2, telnet, ftp, bash, rozne
utilsy, syslog, klog, at, cron... zajmuje ok 60MB (w pakietach 30 z hakiem)
Ale zawsze można jeszcze coś wyciąć (choćby tego basha, czy inne
takie - zrobi się tak z 40 MB).

> A mazy mi sie, zebym mogl robic to na bazie PLD.
nie ma problemu, tzn. do tego jest przystosowana zarówno bootkietka
jak i cała płytka.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...