bugs: dev, setup, inne

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Pon, 19 Cze 2000, 10:06:32 CEST

On Mon, 19 Jun 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ta grupa była tworzona w %pre utemptera ale zostało to wycięte ze względu
> na zapętlenia zależności .. i niedokończone.
dokończone:

SysVinit.spec:
%pre
groupadd -f -r -g 22 utmp

utempter.spec:
Prereq:         SysVinit >= 2.76-14

> Ano. Zaraz wrzucę poprawkę ale dev jest generalnie do przepisania. Trzeba
> go oprzeć o nasz skrypt do tworzenia wszystkich /dev/*.
polecam obejrzenie pld-dev.spec

w ogóle warto zainteresować się już wsparciem dla pam_group w
domyślnych plikach od pama...

> Od czego to jest ?
zobacz opis od /dev/nvram w dokumentacji kernela...

o, no właśnie :)
ja mogę rzucić przykładem, u mnie to działa:
/etc/pam.d/login:
auth            required        /lib/security/pam_group.so

/etc/security/group.conf:
*;tty*;*;Al0000-24000;floppy, audio, cdrecord

i działa...

> Wogóle pod konten nadpisań przy jakis cp/mv i rm bez użycia force
> trzebaby przejrzeć wszystkie spece.
zaraz dorzucę do adaptera...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...