Pytanie o install.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 19 Cze 2000, 20:19:32 CEST

On Mon, 19 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
[...]

OK. widze, ze kompletnie sie nie rozumiemy :)

[...]
> mowimy o zestawie "minimal". W nim nie jest wymienione openssh. Teraz
> jasne? :)

No wlasnie, ale wolalbym zamiast telneta openssh.

> niekoniecznie musisz instalować z CD... możesz instalować z FTPa lub
> wręcz z dyskietek...

Jesli tak stawiasz sprawe, to Masz/Macie racje :)

Ja jednak wolalbym, z\aby byla mozliwosc zainstalowanie _naprawde_
minimum.

Bez telneta, ftp, ps-tools, itp.
tylko to co jest _naprawde_ niezbedne.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}