podzial commits

Leszek 'Leon' Krupiński leon w melog.com.pl
Wto, 20 Cze 2000, 18:42:05 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]4233.9, Serek/GNU reports:
> planuje powrocic do podzialu listy commits na kilka - kilkanascie
> mniejszych, po jednej dla kazdego modulu, oraz zabepieczenie
> list przed jakakolwiek forma korespondencji poza plynaca z serwera
> cvs. powody: nie interesuje (np. mnie) developing np. irssi,
> wprowadza tylko niepotrzebny szum informacyjny.
>
> jesli maja panstwo jakies obiekcje w stosunku do powyzszego planu,
> prosze o merytoryczne komentarze na liste w ciagu 72 godzin.

A na ile list chciałbyś to podzielić? Bo jeśli tylko na PLD i reszta to
nie ma sensu - chociażby przez śladową ilość tych drugich w porównaniu z
PLD'owymi commitami.

--
 Leszek Krupiński +48 501 756 211
 http://www.leon.w-wa.pl/