Re: bugs: dev, setup i następne

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 21 Cze 2000, 12:49:03 CEST

On Wed, 21 Jun 2000, Jakub Bogusz wrote:
> Pisałem w disclaimerze pierwszego postu - piszę o zawartosci CVS
> z pierwszego tygodnia czerwca. Takie mam płytki, a niestety nie mam kiedy
> sciagać cały czas aktualnych pakietów, bo czas kiedy mam dostęp do łacza
> muszę poswięcić na pisanie projektu z Win* :(
napisz do kura w pld.org.pl, to moze uda Ci sie dostac aktualne wersje
pakietow na plytce :)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...