Ghostscript again

Piotr Pawlik piotrus w biocyb.ia.agh.edu.pl
Pią, 23 Cze 2000, 12:52:35 CEST

Coś z tym nowym ghostscriptem dalej jest nie tak. Najgorsze jest to, że
błędy pojawiają się wtedy, kiedy trzeba pilnie coś wydrukować. Po
zainstalowaniu ostatniej wersji z ftp (która miała poprawić dostęp do
fontów) wydawało się, że tak jest (uzywałem times new roman). Ale do
czasu gdy próbowałem wydrukować coś helveticą. Znowu pojawił się
komunikat o brakującym foncie. Mam wobec tego prośbę, aby w supported
zamieścić poprzednią wersję ghostscriopta (6.01), która nie robiła
takich niespodzianek.

Piotru$