bugs: dev, setup, inne

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 24 Cze 2000, 23:50:03 CEST

On Fri, 23 Jun 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> [...]
> (jeśli mówimy o tym samym pliku: ja mam z libggi-2.0b2.1.tar.bz2):
> żółw ggi:> docbook2man libggi-api.sgml
> onsgmls:libggi-api.sgml:2597:10:E: end tag for "PARA" omitted, but OMITTAG NO was specified
> onsgmls:libggi-api.sgml:2595:0: start tag was here
> onsgmls:libggi-api.sgml:2597:10:E: end tag for "REFSECT1" omitted, but OMITTAG NO was
> specified
> onsgmls:libggi-api.sgml:2593:0: start tag was here
> docbook2man: Failed to convert manpage
>
> Te błędy to rzeczywiste błędy w dokumencie, mało istotne.

Tak jak u mnie po poprawce w docbook2man.
Nawet poprawiłem te 2 błędy w sgmlu, ale to nie miało wpływu na działanie
docbook2man w pierwotnej wersji.

> Dostałem 29 manów więc chyba ok, chociaż mój skrypt krzyczy że Failed

Też mi napisał. Z tego co widzę, "Failed" pisze, jeżeli po onsgmls nie
znajdzie pliku o nazwie wyciąganej awkiem z pliku sgml.

Przy okazji: sgml-tools ma wpisany w specu katalog /usr/doc.

To u siebie poprawiłem zmieniając wywołanie make install na:

make install \
        prefix=$RPM_BUILD_ROOT%{_prefix} \
        mandir=$RPM_BUILD_ROOT%{_mandir} \
        LINUXDOCDOC=$RPM_BUILD_ROOT%{_docdir}/sgml-tools

Ale pozostaje kwestia nie budowania się pakietu bez zainstalowanego
wcześniej pakietu binarnego sgml-tools...

--
Jakub Bogusz
mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl