bugs: dev, setup, inne

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Nie, 25 Cze 2000, 13:29:07 CEST

On Sat, Jun 24, 2000 at 11:50:03PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
: On Fri, 23 Jun 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
: > : Natomiast po zmianie wywołania na onsgmls $1 działa dobrze.
: > Fakt. Podawanie pliku na stdin działa jakoś inaczej. Może onsgmls nie
: > znajduje wtedy domyślnej deklaracji?...
: > Nie wiem skąd mi się wziął ten stdin. Ale zazwyczaj działało.
: >
: > U mnie ten dokument (po zasugerowanej przez Ciebie poprawce) przetwarza się tak
: > (jeśli mówimy o tym samym pliku: ja mam z libggi-2.0b2.1.tar.bz2):
: > żółw ggi:> docbook2man libggi-api.sgml
: > onsgmls:libggi-api.sgml:2597:10:E: end tag for "PARA" omitted, but OMITTAG NO was specified
: > onsgmls:libggi-api.sgml:2595:0: start tag was here
: > onsgmls:libggi-api.sgml:2597:10:E: end tag for "REFSECT1" omitted, but OMITTAG NO was
: > specified
: > onsgmls:libggi-api.sgml:2593:0: start tag was here
: > docbook2man: Failed to convert manpage
: >
: > Te błędy to rzeczywiste błędy w dokumencie, mało istotne.
:
: Tak jak u mnie po poprawce w docbook2man.
: Nawet poprawiłem te 2 błędy w sgmlu, ale to nie miało wpływu na działanie
: docbook2man w pierwotnej wersji.
:
: > Dostałem 29 manów więc chyba ok, chociaż mój skrypt krzyczy że Failed
:
: Też mi napisał. Z tego co widzę, "Failed" pisze, jeżeli po onsgmls nie
: znajdzie pliku o nazwie wyciąganej awkiem z pliku sgml.
Ten skrypt mocno przebudowałem i uprościłem.
On byłk taki pokręcony bo przerabiał SYNOPSIS na SKŁADNIA
i NAME na NAZWA dla polskich refentry i musiał znać nazwy plików wynikowych.
Teraz się zebrałem i wstawiłem ten 'NLS' do samego konwertera perlowego, dzięki czemu
skrypt jest teraz prościutki. Zrezygnowałem z tego żeby wypisywał
nazwy utworzonych stron na stdout więc teraz po prostu jak nie ma błędu
to cicho kończy pracę, ew opensp coś wypisuje.
Wszystko jest w CVSie, jakbyś jeszcze potrzebował coś przerabiać to
spróbuj proszę z tymi najnowszymi wersjami.

: Przy okazji: sgml-tools ma wpisany w specu katalog /usr/doc.
:
: To u siebie poprawiłem zmieniając wywołanie make install na:
:
: make install \
:         prefix=$RPM_BUILD_ROOT%{_prefix} \
:         mandir=$RPM_BUILD_ROOT%{_mandir} \
:         LINUXDOCDOC=$RPM_BUILD_ROOT%{_docdir}/sgml-tools
W sgmltoolsach od dawna nikt tak naprawdę nie grzebał stąd takie archaizmy.
Poprawiłem to nieco inaczej .. patrz niżej

: Ale pozostaje kwestia nie budowania się pakietu bez zainstalowanego
: wcześniej pakietu binarnego sgml-tools...
Też się na to kiedyś nadziałem. Ale wtedy poszedłem na łatwiznę i zainstalowałem binarkę.
Ta zależność jest spowodowana, jak się pewnie zorientowałeś, tym że
tam w make install jest przbudowywanie dokumentacji. Ponieważ ta
dokumentacja już jest w archiwum tarowym, to po prostu wyłączyłem przebudowaywanie w
Makefile.in i doce są brane bezpośrednio z rozpakowanego archiwum tak jak to się
zwykle robi.

U mnie się przebudowało, ale nie testowałem tego.

: --
: Jakub Bogusz
: mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)