Stukniety apaczek :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 27 Cze 2000, 09:35:40 CEST

On Tue, 27 Jun 2000, Artur Frysiak wrote:

> <IfModule mod_dir.c>
> 	DirectoryIndex
> </IfModule>

No teraz sie zgadza. Moglby to ktos poprawic w repo? Nie mam zbytnio
dostepu do netu jak juz wspominalem, wiec nie jestem w stanie tego zorbic
:<. Dodatkowa sprawa co do konfiga to to, ze na pocatku jest
ResourceConfig jest wpisane na /dev/null i tak samo acces. Tak byc
powinno, ale kawalek dalej czytamy AccesConfig /etc/httpd/access.conf

To na razie tyle mojego przychrzaniania :)

PS. Ponoc jest juz nowe PHP, ktos juz z tym walczyl?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer