Znowu apacz...

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 29 Cze 2000, 18:06:32 CEST

On Thu, 29 Jun 2000, Serek/GNU wrote:

> ehm tego - a czemu _musi_?

Bo dostaje 500, a suexec mowi can't get info on rootdoc
(/nazwa/katalogudomowego)

> raczej tak - poczytaj dokladnie dokumentacje suexec i pomysl.

Poczytalem. Dokladnie przeanalizowalem sposob sprawdzania zabezpieczen
suexec i chyba nie rozumiem :(

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer