bugs: dev, setup, inne

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 21 Cze 2000, 00:04:22 CEST

On Mon, 19 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
> dokończone:
>
> SysVinit.spec:
> %pre
> groupadd -f -r -g 22 utmp

O, nie zauważyłem.

> o, no właśnie :)
> ja mogę rzucić przykładem, u mnie to działa:
> /etc/pam.d/login:
> auth            required        /lib/security/pam_group.so

U siebie drogą prób i błędów doszedłem do czegoś takiego:
auth            optional        /lib/security/pam_group.so

Wczoraj w pam.conf (jest w źródłach pam, ale nie w pakietach binarnych)
znalazłem:
login   auth       optional   pam_group.so

("login", bo to jest pam.conf, a nie /etc/pam.d/)

> /etc/security/group.conf:
> *;tty*;*;Al0000-24000;floppy, audio, cdrecord

Jeżeli są ptysie, to w porządku, jak nie, to ttyp* też się na to załapie ;)

--
Jakub Bogusz
mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl

polish  linux  distribution