bonkey: PLD-doc builder+cvs-mini-howto.docb

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 1 Cze 2000, 18:23:18 CEST

On Mon, May 29, 2000 at 08:51:57PM +0200, Daniel bonkey Bauke wrote:
: poniedziałek, 29 maj, Tomasz Kłoczko natłukł(a) [Cc PLD List]:
:
: > > > 	.              : builder+cvs-mini-howto.docb
: > > Ja bym to wolał w txt albo html.
: > No to użyj poklecenia sgml2txt lub sgml2html.
: e-e...
: % sgml2txt builder+cvs-mini-howto.docb 2>&1|head
:    /usr/bin/onsgmls:<OSFD>0:1:55:W: cannot generate system
:    identifier for public text "-//OASIS//DTD DocBook V3.1//EN"
: Chyba, że coś mam nie tak? Ale wersja i release zgodny z repo (1.0.7-5)
Musisz mieć jeszcze docbooka31 (pakiet docbook-sgml-31)
(pewnie go masz bo docbook-dsssl wymaga jakiegoś docbookowego dtd)

Ale ja mam ten pakiet i też mi nie działa sgml2txt.
To jest narzędzie od sgmltoolsów a nie od jade,
prawdopodobnie używa jakiegoś swojego katalogu i dlatego nie znajduje
dtd od docbooka. Nawet jakby znalazło to i tak nie jest powiedziane że
poradzi sobie z docbookowym plikiem.

Natomiast db2html powinno zadziałać, ale ma jeszcze drobny błąd (kloczek już sygnalizował
ale nie miałem czasu tego poprawić)
Zaraz poprawię i dam znać.

:
: --
: Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/