Welcome to the Webstage group

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pią, 2 Cze 2000, 14:57:13 CEST

On śro, maj 31, 2000 at 12:08:08 +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ano trzeba. Tylko nie tak, ze jak ktokolwiek z poza listy napisze na liste
> to mu odrzuca, tylko tak zeby takie maile szly do kogos z listy kto po
> zaakceptowaniu moze to jednak na liste puscic (moderator dla niezapisanych).
> A poza tym moze serek by jakiegos rbl'a postawil?

orbs stal i sie nie podobal, bo niektorzy. zreszta nie eliminuje on spamu
w wystarczajacym stopniu. moderator tez by sie przydal, ale kto z nas ma
tyle czasu? lepsze wedlug mnie jest ograniczenie postow tylko do czlonkow
listy, ale nie ma na to waszej zgody. zatem nalezy liczyc sie ze spamem.
cudow nie ma.

> PS. A mojego marcus w pld.org.pl jak nie bylo tak nie ma... a zapis
> w cvsie mam od dawna... to ma byc alias na to konto z ktorego teraz pisze.

sorki - trzeba bylo pisac. staram sie jak moge pilnowac tego burdelu.

--
http://metalab.unc.edu/ser/  +|+  on_irc: serek at ef.net  +|+  icq#51081356

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/