Vhost i apache..

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Sob, 3 Cze 2000, 01:36:46 CEST

[piątek, 02 czerwiec 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Z ostanich prób pamiętam, że -4 trzeba było zawsze dawać w sytuacji kiedy
> system nie wspierał ipv6. Czy mógłbyś w takim razie sprawdzić czy
> dołożenie modułu do ipv6 nie likwiduje powyzszych kłopotów z witrualkami ?

modulu.. hmm nie wiem.. ale przy wkompilowanej na stale obsludze ipv6 problem sie
rozwiazuje :)

> Obejście można byzrobić w ten sposób, że o ile nie będzie katalogu
> /proc/sys/net/ipv6 to dodawać -4.
ale to nie jest nawet obejscie, jesli masz system gdzie np masz ipv6 a
jednoczesnie chcialbys zrobic wirtualke to takie sprawdzanie jest psu na
bude..
imho lepiej byloby wsadzic do /etc/sysconfig/apache defaultowo -4 i
zakomentowane -6 z informacja ze wlaczenie powoduje problemy z wirtualkami.

jutro jeszcze obadam co sie dzieje w przypadku modulu, ale nie sadze zeby to
mialo jakikolwiek wplyw :)

newrom

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/