kloczek: SPECS XFree86.spec

The Undefined undefine w pld.org.pl
Czw, 8 Cze 2000, 14:26:35 CEST

On Thu, 8 Jun 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> _BLAGAM_ nie rubmy wszystkiego na sile!
> Na mojej maszynie Glide_V3 sie nie kompiluje i w zwiazku z tym nie jestem
> w stanie przebudowac Xow....
Hm... Tez sie zastanawialem nad tym, ale poradzilem sobie po prostu
komentujac kilka linijek dotyczacych glide w specu i normalnie
skompilowalem.
Mam natomiast takie male pytanko - czy istnieje jakas mozliwosc namowienia
buildera zeby nie sciagal niektorych plikow? Przykladowo chcialbym sobie
automatycznie sciagnac wszystkie pliki jakie sie zmienily w aktualnym
xfree w stosunku do ostatniej wersji. Czy musze builderem sciagac wszystko
a potem recznie wybierac, czy da sie to zalatwicj jakos inaczej?

--
Andrzej "The Undefined" Dopierała
undefine w venus.amu.edu.pl

polish  linux  distribution