Eksperymentalne drivery

Martin Gorczakowski crvisty w priv6.onet.pl
Pią, 9 Cze 2000, 15:53:12 CEST

> A to co jest w alsie nie wystarcza ?

A sa w alsie drivery do live`a juz ?
Ja osobiscie mialem na mysli oficjalne z creative`a.
Jak wiadomo live nie chodzi na standardowych z kernela

> Jak chcesz i potrzebujesz .. łaj not ?

Ja uzytkuje te drivery jednak uwazam ze PLD jako dystrybucja pożądna
powinna oferować użytnikowi drivery do swego sprzętu. Ja jestem właśnie
[nie]szczęśliwym posiadaczem takiej konfiguracji i wiem co za ból jest z
odnalezieniem tych driverów.

--

	Martin Gorczakowski

| "I wraz z Lindowsem nastał koniec." |
|  /\    crvisty w friko6.onet.pl   /\  |

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/