Spotkanie w Poznaniu

M.Mazurek@poznan.multinet.pl M.Mazurek w poznan.multinet.pl
Śro, 14 Cze 2000, 09:36:24 CEST

On Wed, 14 Jun 2000, Michał Kuratczyk wrote:
> A mi nie. :-(
> Nie dość, że nie dostanę wolnego tego dnia, to jeszcze kilka dni później
> mam egzaminy na UW... Nie dałoby się spotkać jakoś w lipcu?
prawdę mówiąc po olaniu tematu na Waszej liście, ja sprawę zostawiłem
uznając, że nie jesteście tym zainteresowani. W 10 dni nic nie załatwię
ciekawego, poza tym nawet nie wiem czy będę w tym czasie w Poznaniu:).
Ustalcie między sobą termin, ale dajcie mi trochę czasu i jakieś
info trochę wcześniej:).
pozdr
mazek

Marcin Mazurek