Nowa mozilla

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 16 Cze 2000, 12:07:40 CEST

On Fri, Jun 16, 2000 at 10:42:46AM +0200, Michal Zawalich wrote:
> Zabrałem się właśnie za nową mozillę, i po wstępnych oględzinach mam
> propozycję aby zrezygnować z podziału na trzy pakiety. Zostałyby jedynie
> dwa: mozilla (razem z mailnews) i mozilla-devel. Podzielenie na 3 pakiety
> wymaga jeszcze głębszego siekania programu niż do tej pory. W sumie
> sprowadza się to do tego, że spec tak spreparowanego programu ciężko
> sprawdzić. Poza tym przygotowanie speca jest dość upierdliwe (wymaga
> dwóch kompilacji: z pocją --disable-mailnews i bez niej).
Jesli to ma byc tymczasowe to czemu nie (dopoki mozilla team nie
dopracuje kompilacji tak by mozna za jednym razem skompilowac
odpowiednie binarki), ale na dluzsza mete powinien byc rozdzial
miedzy przegladarka a kombajnem do internetu (www,mail,news,chat).

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/