xscreensaver

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 16 Cze 2000, 13:52:00 CEST

On Thu, Jun 15, 2000 at 09:21:23PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wcześniem musiałbyś się upewnić, że będzie to poprawnie pracować.

Myślę że trzebaby zrobić coś w rodzaju "pluginów" do findrequires. Teraz
jest chyba findrequires.perl.
Myślę, że np. Mesa-Devel, czy XFree86-OpenGL-devel mogłyby dodawać
findrequires.GL, które dawałoby "Requires: OpenGL", i ignorowało
zależności wynikające z powiązań samego libGL (glide, libGLcore itp).
Wtedy możnaby było także zapakować drivery nVidii i nie kłóciło by się
to wszystko.
A jak by się okazało, że coś nie działa z jakąś implementacją OpenGL
można zawsze wpisać na sztywno "Requires: Mesa-xxx"

Pozdrowienia,
        Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/