Spotkanie w Poznaniu

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Pią, 16 Cze 2000, 14:16:43 CEST

On Fri, 16 Jun 2000, Lukasz Sacha wrote:
> u mnie spoko jedna osoba moze przekimac...
u mnie też na pewno jedna albo dwie, a jeśli będę miał puste mieszkanie
(co jest prawdopodobne :) ) to i więcej.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/