tcp-env i rlinetd

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Sob, 17 Cze 2000, 13:14:14 CEST

On Sat, 17 Jun 2000, Michal Margula wrote:
> Troche pytanie nie na temat. Musze zabezpieczyc otwarty relay. Mam tam
> qmaila i nie idzie pogodzenie tcp-env, tcpd i rlinetd w jednym
> miejscu. Moze sie komus udalo? Powoli zaczynam watpic i czuje, ze przejde
> na zmailera :\.
mi się udało, dlaczego się miało nie udać?
tcpd i tcp-env są wykluczające się (AFAIR), bo robią to samo, tzn.
tcp-env jest ,,funkcjonalnym zastępnikiem''. A poza tym działa. Jeszcze
polecam korzystanie z RBLa i/lub RSSa.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/