kilka uwag o specach....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 19 Cze 2000, 20:06:08 CEST

On Mon, 19 Jun 2000, Artur Frysiak wrote:

> Ja się chyba zaraz zdenerwuje.

[...]
> On Mon, Jun 19, 2000 at 06:54:49PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa
> ORBit nie powinien się linkować ze statycznym poptem. Jeśli tak robi to jest
> jego błąd.

> A ja chciałbym wiedzieć na przyszłość kiedy popsujesz następnego speca :-).

OK. to zassaj z repo SPEC'a, usun BuildRequires: popt-static
i zacznij kompilacje...

Moze winna jest moja maszyna ?

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/