znajdowanie curses.h

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 20 Cze 2000, 09:41:59 CEST

On Mon, Jun 19, 2000 at 08:47:14PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli jest przekazywane np. CFLAGS to:
>
> CFLAGS="$RPM_OPT_FLAGS -I/usr/include/ncurses"; export CFLAGS
>
> powinno pomóc.
Na pewno pomoże. Poza tym można jeszcze wysmażyc patch-a
jaki jest zakładany przy okazji ecasound (jest w repo,
jak by co nie wysyłać do autora, zostać już zintegrowany
z ichnim cvs-em :).

Przydałoby się tego typu poprawki tworzyć także dla innych
pakietów (alsa-utils chociażby) i zasypać nimi autorów,
ponieważ problem z curses.h i ncurses/curses.h istnieje
odkąd pamiętam i jest to strasznie upierdliwe, w szczególności
na 486 100MHz czy K5 100MHz.

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/