kilka uwag o specach....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 20 Cze 2000, 15:07:27 CEST

On Mon, 19 Jun 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

I po raz kolejny musze odszczekac :(

Choc juz nie do konca ...

Mialem u siebie jakas starsza wersje popt-a.
I tam libpopt.la nie bylo w pakiecie devel.

> $ rpm -qf /usr/lib/libpopt.la
> popt-devel-1.4-3

> No to możesz to usunąć :)

Tak, a w zamian wstawic numer wersji z jaka sie kompilowala.
Co Ty na to ?

Zamiast :
BuildRequires:	popt-devel
byloby
BuildRequires:	popt-devel >= 1.4.3

Wydaje mi sie, ze to pozwoli uniknac takich problemow....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/