xdvi.desktop

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Śro, 21 Cze 2000, 09:23:00 CEST

On Tue, Jun 20, 2000 at 07:53:42PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Znaczy sie teraz jest w Graphics/Viewers.
W applnk tak, ale w menu widzę "Picture Viewers".

> W sumie jednak dvi to jednak zawiera zasób z graficznego opisem czegoś
> czyli wydaje mi się, że przeglądarki tego typu to jednak powinny w to
> miejsce trafiać.
I PDF-a albo PS-a też pod to podepniesz (przy okazji "Postscript File Viewer"
jest w Graphics a nie w "Graphics->Picture Viewers")?

> A masz jekieś inne propozycje ?
"Document Viewers" dla acrobata, gv, xdvi, gpdf-a, ggv-a...
ale troche mi nie pasuje ta nazwa... postaram sie przemyslec
ta sprawe

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/