Spotkanie w Warszawie

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pią, 23 Cze 2000, 16:00:44 CEST

On Fri, Jun 23, 2000 at 02:51:24PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
: On Fri, 23 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
:
: > On Fri, 23 Jun 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
: > > Brać pingwiny od Jacka ? (czytaj: będą chętni żeby się nimi zaopiekować po
: > > cenie zakupu ?). Zapwne o ile Rafał też sie zjawi to wspólnie moglibyśmy
: > > ich trochę przywieźć pod pachą :)
Zjawi się...

: > brać :) a dałoby się część wysępić dla developerów po niższych kosztach
: > (ew. w prezencie)? :>>>
:
: Musiałbyś znaleźć sponsora :)
: Nie wiem ile pluszak teraz kosztuje ale jest to koszt koło dwudziestu paru
: złotych. Przez czas trwania spotkania to każdy z nas potewncjalnie wiecej
: wyda na piwo ;>
A ja w naiwności swojej myślałem, że masz takie chody u Jacka
że dostaniesz je gratis :)

klakier

:
: kloczek
: --
: -----------------------------------------------------------
: *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
: -----------------------------------------------------------
: Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/