Spotkanie w Warszawie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Sob, 24 Cze 2000, 09:26:29 CEST

On Sat, 24 Jun 2000, Michał Kuratczyk wrote:
> AFAIR to na 1-2 lipca. Mi tam już raczej obojętne, bo powinienem być tak
> czy inaczej, ale warto by było się zdecydować. :-)
ostatecznie jest na 7-9 lipca, bo pasuje większej liczbie osób.

> PS Płytki mogę wypalić. Powiedzcie tylko ile i z czym (CVS, FTP,
>    instalacyjna?)
CVS, oraz obrazy instalacyjne. Ale z tymi instalacyjnymi to powoli, bo
te co są dawno były nie uaktualniane...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/