Mozilla raz jeszcze

Sob, 24 Cze 2000, 17:31:55 CEST

On Fri, 23 Jun 2000, Michal Zawalich wrote:

> Tak też myślałem. Niestety u mnie nadal nie działa.

taki mały kawałek próby na logu z budowania mozilli:

$ cat mozilla.spec.build.log | wc -l ; grep warning mozilla.spec.build.log | wc -l
  16186
   3484

Przy takich proporcjach wcale się nie dziwię, że mozilla jest nadal mocno
niestabilna. Artur sugerował, że niestabilność w naszym egzemplażu moze
być wywołana troche inną optymalizacją c++ (-fno-rtti -fno-exceptions) ale
poprzednia wersja pakietu była kompilowana bez tych dodatkół w opcjach i
był IMHO jeszcze bardziej niestabilna niż obecna (co i tak zapewne nie ma
zwiazku z opcjami kompilacji tylko postępującą powoli tabilizacja kodu).

Swoją drogą zapewne już tylko pousuwanie ostrzeżeń i przepuszczenie
dodatkowo kodu  przez jakiegoś lepszego linta (np. tego który ostanio
puścił SCO w źródłach) powinno zapewne sporo poprawić.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/