Na www.pld.org.pl ..

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Pon, 26 Cze 2000, 00:47:45 CEST

Hej,

On Sun, 25 Jun 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> .. jest wyświetlana strona PC Media. Chyba coś się sknociło z obsługą
> wirtualek.

Tomek, takie rzeczy to bezposrednio do mnie ... nie na liste ... bo liste
przegladam raz na jakis czas, a o poczcie do mnie mam powiadomienie ...
zaraz zajrze co jest nie tak ...
Juz powinno byc dobrze. Podejrzewam, ze to wina braku dostepu do sieci przez
14h. Nasz wspanialy MAN padl wieczorem w sobote i do niedzieli do 11-tej nie
bylo _zadnego_ dojscia do szczecinskiego MAN-a ... jutro chyba sie glowy
posypia odpowiedzialnych za to ... Pewnie apache sie restartowal w tym
czasie, nie odczytal z DNS'u adresu www.pld.org.pl i zglupial ... tyle z
mojej strony. I jeszcze raz prosba - pisze bezposrednio, najwyzej CC
wstawiaj na liste ... tak bedzie wygodniej i szybciej (ja szybciej zareaguje
bo szybciej zobacze).

Pozdrawiam,
Andrzej

--