alsaconf i loglevel

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Czw, 29 Cze 2000, 15:55:47 CEST

dnia Thu, Jun 29, 2000 at 03:28:54PM +0200, Artur Frysiak napisal(a):

> alsamixer i M (jak unMute).

10x, juz sobie poradzilem z ta problemacja :)

> $ rpm -qf /sbin/loglevel
> rc-scripts-0.2.1-1
teraz rozumiem..
$ rpm -qv rc-scripts
rc-scripts-3.67-3

mam staaare rc-scripts (jeszcze z PLD-1.3) takk to jest jak sie uzywa
dialupa ;))

jeszcze jedno pytanko i juz nie truje, teraz mam dmuzyczke odtwarzana w
tempie ekspresowym, za duzy rate. w docach nie znalazlem nic na ten temat..
cos zepsulem ?

newrom

--
                              Roman Niewiarowski