Jak zmusić tego gada by obiadu mi nie zjadał!

Robert R. Wal rrw w reptile.eu.org
Czw, 2 Mar 2000, 20:50:00 CET

On 00.03.02 Pawel Wilk pressed the following keys:

> Jak zmusić postfixa, żeby dostarczał do /var/mail/users/$user pocztę w
> formacie Maildir ?

Bezpośrednio z postfiksa się tego zrobić nie da, bo albo używa w $HOME
maildira, czy mailboksa, albo w spoolu mailboksów. Nie można używać
maildirów w spoolu.

Zamiast mail_spool_directory czy home_mailbox umieść linijkę:

mailbox_command = /usr/local/bin/maildir /var/mail/users/$USER

maildir, to króciutki programik, który dostarcza pocztę ze stdin do maildira
o nazwie podanej w argv[1]. Leży toto ustrojstwo gdzieś w contribach
ftp.guug.de/pub/mutt

Pamiętaj, że musisz sam stworzyć maildir, program maildir tego nie robi.

Robert

--
Boże spraw by mi się chciało tak jak mi się nie chce.