problem z kompilacja PHP4

Jarek Druzd raven w ae.pl
Pią, 3 Mar 2000, 16:48:08 CET

Kompiluje sie ladnie az do momentu:

/bin/sh ./libtool --silent --mode=link gcc -O3 -march=pentium
-fno-strength-reduce   -o libphp4.la -rpath
/home/raven/rpm/BUILD/php-4.0b4pl1/libs -avoid-version   main.lo
internal_functions.lo snprintf.lo php_sprintf.lo configuration-parser.lo
configuration-scanner.lo safe_mode.lo fopen-wrappers.lo
php_realpath.lo alloca.lo php_ini.lo SAPI.lo rfc1867.lo dlist.lo
php_content_types.lo strlcpy.lo strlcat.lo mergesort.lo reentrancy.lo
php_variables.lo Zend/libZend.la sapi/apache/libsapi.la  ext/db/libdb.la
ext/dbase/libdbase.la ext/filepro/libfilepro.la ext/ftp/libftp.la
ext/gettext/libgettext.la
ext/hyperwave/libhyperwave.la ext/pcre/libpcre.la ext/posix/libposix.la
ext/session/libsession.la ext/standard/libstandard.la
ext/sysvsem/libsysvsem.la ext/sysvshm/libsysvshm.la ext/zlib/libzlib.la
-lgdbm -L/usr/local/lib -lpam -ldl -ldl -lz -lpng -lresolv -lbind -lm
-lcrypt -lnsl -lresolv

*** Warning: This library needs some functionality provided by -lbind.
*** you link to this library.  But I can only do this if you have a
*** shared version of the library, which you do not appear to have.

*** Warning: This library needs some functionality provided by -lbind.
*** you link to this library.  But I can only do this if you have a
*** shared version of the library, which you do not appear to have.
*** The inter-library dependencies that have been dropped here will be
*** automatically added whenever a program is linked with this library
*** or is declared to -dlopen it.
/usr/bin/ld: .libs/libphp4.so: undefined versioned symbol name
__ns_name_unpack@@GLIBC_2.1
/usr/bin/ld: failed to set dynamic section sizes: Bad value
collect2: ld returned 1 exit status
make[1]: *** [libphp4.la] Error 1
make[1]: Leaving directory `/mnt/other/BUILD/php-4.0b4pl1'
make: *** [all-recursive] Error 1

[raven(@tequilla:pts/2):~]$ rpm -q glibc mysql apache
glibc-2.1.3-1
mysql-3.22.32-3
apache-1.3.12-1

mial juz ktos moze podobny problem ?

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl