ncurses

Michal Kochanowicz mkochano w tmp.iem.pw.edu.pl
Pią, 3 Mar 2000, 20:12:55 CET

On Fri, Mar 03, 2000 at 07:39:46PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Przecież curses.h jest u nas w /usr/include/ncurses i jest to dopuszczalna
> lokacja. Jak sie przyjrzysz curces.m4 z modułu macros z gnome to tam jest
Ten mój programik, to było maleństwo, nie widziałem potrzeby aby
przystosować go do autoconf'a (a musiałbym się wtedy uczyć tego od
zera). Tym bardziej że on miał także kompilować się pod Borland C++ 3.2
w DOS (oczywiście wtedy nie używał curses). I poprostu dzięki temu że
ścieżki i nazwy plików były takie same u mnie i na uczelni zrobienie
tego nie wymagało żadnego wysiłku.

Teraz to już nie ma znaczenia, a zapytałem raczej z ciekawości niż z
potrzeby :)

> I jeszcze raz .. jeżeli robisz jakieś włąsne źródełka to polecam autoconfa
> z curses.m4 z gnome i używanie AC_CHECK_CURSES. To załatwia kupę róznych
> przypadków które szczególnie maja miejsce przy portowaniu na rózne
> systemy.
Pewnie tak będę robił - właśnie usiłuję przystosować inny program do
autoconf'a i gettext. Trochę opornie mi to idzie, ale idzie :)

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--