Apache - reklamacja

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 3 Mar 2000, 22:51:54 CET

[piątek, 03 marzec 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> A mi niestety nie ..
>
> [crit] (22)Z.y argument: make_sock: failed to get a socket for address :: port 80

To już Miśkowa sprawka.

> czyli jakieś jaja z patchem do ipv6 (nie mam załadowanego modułu).
> Druga sprawa dlaczego się tu wtrąca LOCALE :> ?

A to dzięku ustawianiu LANG/LC_ALL w /etc/sysconfig/i18n.
A może wszystkie serwisy powinny być uruchamiane z wyłączonym locale ?

Wracając do apache, następujące moduły są źle rejestrowane:
AddModule mod_db_auth.c
AddModule mod_dbm_auth.c
AddModule mod_includes.c
AddModule mod_agent_log.c