ksh93 zostal uwolniony!

Nie, 5 Mar 2000, 21:20:46 CET

On Sat, 4 Mar 2000, Martin Dalecki wrote:

> Proszę bardzo w danym miejscu jest dostępna darmowa wersja
> orginalnej otoczki ksh93
>
> http://www.research.att.com/sw/download/
>
> Jest zawarta w pakiecie ast-base lub ast-open.
>

> Już to sobie ściągam.
>
> Apropo. W miesju "licencji" proszę odpowiadać adresem junk w dacotec.net
>
> To taki sobie niby istniejaćy adres "antyspamowy", który żeśmy sobie
> kiedyś zainstalowali do takich właśnie celów. Zauważyłem bowiem, że po
> zarejestrowaniu się jako Java developer na stronach sun-a pod
> poewnym nie znanym dotąd adresem, nagle zaczęły się tam pojawiać
> [...]

Marcin nie wiem na ile jesteś w stanie próbować przygotować jakieś bazowe
spece ale przynajmniej prosiłbym o bezpośrednie sugestie czym napewno
należałoby się z miejsca zainteresować, co próbować włączać i na jakich
zasadach opcjonalnie itd.

Ludzie od Debiana też zauważyli powyzsze i generalnie zdecydowali, że moze
to wpaść do non-free. Czy mógłbyś rzucić jakieś uwagi co do statusu tych
źródeł i w jakim stopniu możemy próbować z tego korzystać ?