mirror www %)

Leszek "Leon" Krupiński d w z.pl
Pon, 6 Mar 2000, 11:45:06 CET

On Mon, 6 Mar 2000, Artur Frysiak wrote:

>Co podlinkować ? Napisz dokładnie o co Ci chodzi z tym linkowaniem bo naprawde już
>nie łapie.
Serwer www.pld.org.pl bierze strony z jakiegoś katalogu. Ten katalog to nie
repo. Teraz już wiem, że nie można zlinkować ten katalog z repo. Ale jak
przekopiować pliki z repo do tego katalogu, żeby uaktualnioną stronę było widać
na www.pld.org.pl?

--
--==Leszek Krupiński jr==--==Linux registered user #96957==--==d(at)z.pl==--
 --==Certified  Linux/UNIX  Administrator,  C/C++  &&  HTML  Programmer==--