Jak dodać nowy moduł do cvs [było Re: Tłumaczenie pomocy konfiguratora jądra. ]

Pon, 6 Mar 2000, 23:23:10 CET

On Mon, 6 Mar 2000, Dominik Mierzejewski wrote:

> Witam.
> Pytanie jak w temacie. Chciałbym dodać polskie tłumaczenie
> Configure.help, którym się zajmuję.
>
> PS. Do kloczka: Cezar Cichocki zgodził się mi to przekazać, jak już
> pisałem wcześniej.

Proponowałbym żebyś założył sobie katalog kernel, a do niego wrzucił co ma
być i wykonał "cvs imporrt .." będac w tym katalogu jako katalog docelowy
podajac /cvsroot/kernel. Jezeli bedziesz miał jakieś kłopoty z importem to
pobaw się wcześniej próbując ustawić ścieżkę docelową na
np. /cvsroot/test/kernel.

Zapewne docelowo nie tylko to bedzie możan potłumaczyć z dokumentacji do
kernela.