mirror www %)

Leszek "Leon" Krupiński d w z.pl
Wto, 7 Mar 2000, 11:55:59 CET

On Mon, 6 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

>On Mon, 6 Mar 2000, Leszek "Leon" Krupiński wrote:
>[..]
>
>Tak czy inaczej prosiłbym o ostrożność żeby nie wskoczyło na stronę główną
>coś co nie powinno wskoczyć :-)
>
>W razie czego po stronie serwer są logowane wszystkie operacje, które
>modyfikują zasoby (w tym i tagowanie) ale nie chciałbym do tego sięgać
>żeby odtwarzać sytuację po jakimś wypadku :_)
Dobra, będę pamiętał. W razie czego przed updatowaniem cvs zachowuję starą
wersję u siebie i cały czas trzymam wersję sprzed moich poprawek.
A co ile strona jest sprawdzana czy nie ma w cvs nowszej?

--
--==Leszek Krupiński jr==--==Linux registered user #96957==--==d(at)z.pl==--
 --==Certified  Linux/UNIX  Administrator,  C/C++  &&  HTML  Programmer==--