rc-scripts i PPP

Blizbor tb670725 w ima.pl
Wto, 7 Mar 2000, 14:09:58 CET

At 2000.03.04 12:43, you wrote:
> [...]

Nie najlepszy pomysl. Mozna zablokowac system. Przy 64MB bez swapu
potrzeba tylko 340 demonow :))) i 4ech sekund (PPRO 200).

Padl to padl. Znaczy ma bugi albo zly konfig.

>Jak znika? Sa jakies szczegolne powody/okolicznosci tego znikania?

A. Jak zapomnisz ustawic 'local' (zostawisz 'modem').
W starszych pppd (2.7.10) dziala, w 2.7.11 cos zmienili i pada.
(Upgradowalem demona "od pokolen" bez zmiany konfiga a tu taki kwiatek)

B. Czasami pada z zapisem if-up (?ip-up?) ze za dluga linia parametrow.

A moge o cos zapytac ?
Jak sklonic pppd zeby uzywal zawsze okreslonej nazwy urzadzenia ?
(Zalezy mi na tym bo moge elegancko zbierac statystyki, bo if-num jest staly).

Pozdrawiam,
Blizbor
--
      Three thousand pieces of mail sitting in the spool
      Three thousand pieces of mail sitting in the spool