Problemy z KDE, a moze z gcc????

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 8 Mar 2000, 08:31:14 CET

On Wed, 8 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> Nie wiem ale Wojtek czy nie lepiej byłoby dopracować zasoby z KDE 1.1.2, a
> potem chwytać sie za snap ?

Ale coraz wiecej programow wymaga QT-2.X, a KDE 1.1.2 z QT-2.X sie nie
kompiluje.
Wiec niestety nie uciekniemy od tego :(((

A zeby bylo smieszniej na mojej maszynie kdebase-1.1.2 tez sie nie
kompiluje poprawnie....

Dlatego stwierdzilem, ze lepiej juz zaczac sie bawic KDE2, tym bardziej,
ze niektore osoby o to pytaly....

Pozdrawiam.
					Sas.

P.S.
Problem nadal nie rozwiazany....
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }