smyda: SPECS qmail.spec

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 8 Mar 2000, 10:45:59 CET

[środa, 08 marzec 2000], Artur Frysiak napisał(a):

> %attr( 755,  root, qmail) %dir /etc/qmail/control
> %attr( 755,  root, qmail) %dir /etc/qmail/users
> %attr( 755,  root, qmail) %dir %{_libdir}/qmail
> %attr( 755,  root, qmail) %dir /var/qmail
>
> To może być root.root
> oraz prawie wszystko:
> %attr( 755,  root, qmail) %{_libdir}/qmail/*
> poza tym co ma inne prawa niż 755, 711 lub 700.
> Tak prawde mówiąc nie wiem dlaczego miało by być 711 a nie 755.

Sprawdzałem uprawnienia z oryginalnie (:-)) zainstalowanymi plikami
z qmail'a. Poza tym jak wspominałem we wcześniejszym moim liście
po zaintalowaniu qmail'a nie mógł dostarczać nigdzie poczty.

I tak nikt poza użytkownikami z pakietu qmail nie uruchamia większości
tych programów. Te które mogą być uruchamiane przez pozostałych mają
prawa 755.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl