Jak dodać nowy moduł do cvs [było Re: Tłumaczenie pomocy konfiguratora jądra. ]

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 8 Mar 2000, 16:16:14 CET

[środa, 08 marzec 2000], Dominik Mierzejewski napisał(a):

> Jeszcze jedno: jeśli wychodzi nowa wersja jądra, to powinienem zrobić
> import nowej wersji Configure.help, czy tylko commit?

Powiedzmy że wychodzi nowa wersja, to ty wtedy uaktualniasz to co masz do nowej
wersji, wykonujesz commit i jeśli twierdzisz że może już być to dajesz taga z
numerem wersji jądra do której ten plik. Wtedy będzie można łatwo zaciągnąć
odpowiadająca wersję.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh