Problemy z KDE, a moze z gcc????

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 8 Mar 2000, 16:59:40 CET

On Wed, Mar 08, 2000 at 08:31:14AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> On Wed, 8 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]
> >

> Ale coraz wiecej programow wymaga QT-2.X, a KDE 1.1.2 z QT-2.X sie nie
> kompiluje.
> Wiec niestety nie uciekniemy od tego :(((

IMHO trzeba przygotować jakąś politykę co do produkowania pakietów z
kilkoma wersjami tej samej biblioteki.
Teraz Qt, a za chwilę będzie SDL (wiele rzeczy wciąż kożysta z 1.0.x,
ale niektóre już z 1.1.x, ale tu niewiem jak z kompatybilnością na
poziomie źródeł).
A przecież dwie wersje biblioteki mogą spokojnie współistnieć w
systemie. Tylko, że w PLD jest tylko jedno Qt i przest część rzeczy, czy
się chce, czy nie trzeba ręcznie kompilować.

Pozdrowienia,
        Jacek