mdk6.1 -> pld

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Nie, 12 Mar 2000, 00:54:21 CET

niedziela, 12 marzec, Sebastian Zagrodzki natłukł(a) [To PLD List]:

> a masz katalog CVS i plik CVS/Entries? :) on się pojawia w
> momencie ściągania speców z CVSa.
No tak myślałem, ale gdzieś się chyba zapodział.... Zdawało mi
się, że to builder sam ma sobie go zrobić...

> Oczywiście wykonujesz buildera w katalogu tym samym co
> ściągałeś speca?
No... No nic, zrobię jeszcze raz, powoli i uważnie, może coś
namieszałem :)

> plik ftpusers zawiera listę użytkowników którzy _nie_ mogą się
> logować na FTP.
No tak, głupi jestem :)

Ach, jeszcze mi coś nawala... z pewnie sobie poradzę, ale skoro
mam tu kogoś pod reką... prędkość powtarzania klawiatury mi
spadła, chyba po starcie xdma no i zamiast polskich literek
na konsoli (framebufferowej) mam ,,spacje''.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}