Kompilacja XFree-4.0

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 15 Mar 2000, 23:45:22 CET

Piotr Majka wrote:

> Ile razy można ? ;)))

> A tu nie moge narzekać, mam w miare silną moc roboczą ;)
> A co do trefnych glibców, to czyżby to nie było powodem tego, że do tej
> pory na rawhide'dzie nie ma XFree-4.0. AFAIK, tylko Mandrake wypuścił
> rpm'a XF 4.0 a oni korzystają z glibc 2.1.2

Wątpię. Jeden z kolesi tam pod ftp://peoples.redhat.com
(dokładniej drógi z góry...) Ma odpowiedniego src.rpm...
A rawhide hodzi pod glibc-2.1.3 - no nie tak całkiem bo dokładniej
na nowszym snapie tegoż. Tak więc wciąż nadal nie da się chyba
jednak wykluczyć, że "czysty" glibc-2.1.3 kuleje.

--
	Marcin Dalecki