smyda: SPECS qmail.spec

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pon, 13 Mar 2000, 10:44:50 CET

[piątek, 10 marzec 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jeżeli Bernstein nie wymaga sobie tego w licencji, że tak ma być to
> radziłbym jednak zrobić to po ludzku.

Czyli przywrócić poprzednie grupy??? Jeżeli tak, to już się robi :-))
Natomiast zmieniam na poprawne grupy dla plików konfiguracyjnych.
Tam muszą być zmiany.
Jeżeli nie będzie sprzeciwu dzisiaj wysyłam zmiany.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl