smyda: SPECS qmail.spec

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 13 Mar 2000, 11:08:50 CET

sory ze odpowiadam hurtem, ale stare maile juz pokasowalem.

On Mon, 13 Mar 2000, Jacek Smyda wrote:

> [...]

Skoro juz sa takie konta i grupy jak qmail to mozna by je uzyc, chocby do
delegowania zarzadzania poczta. Taki admin qmaila nie koniecznie musi miec
roota, jesli bedzie mial binarki g+x qmail i configi g+w qmail to bedzie
mogl sie nimi zajmowac. Oczywiscie pozostaje pytanie czy takie delegowanie
ma byc przewidziane na poziomie dystrybucji czy zainteresowani admini maja
takie cos sami sobie zrobic.

ten tekst o sgid qmail swiadczy tylko o braku zrozumienia funkcjonowania
systemu uprawnien.

Madry chlop. Zreszta trudno mu sie dziwic, sam to wymyslil ;-)

Patrz wyzej.

> Czyli przywrócić poprzednie grupy??? Jeżeli tak, to już się robi :-))
> Natomiast zmieniam na poprawne grupy dla plików konfiguracyjnych.
> Tam muszą być zmiany.
> Jeżeli nie będzie sprzeciwu dzisiaj wysyłam zmiany.

Ja glosuje na root.qmail.

> Pozdrawiam
> 	Jacek

Grzegorz Stanislawski